Sawadee!

10 september 2013 - Khao Laem Ya - Mu Ko Samet National Park, Thailand

Hallo!
Even een korte update voor de thuisblijvers :)
De afgelopen twee nachten hebben we geslapen in een super chill hotel op Ko Samet, maar hier zijn we vanmorgen vetrokken aangezien we bij de buren voor 200 bath per nacht minder kunnen verblijven :)
Ook een prima kamer met eigen badkamer, fan en een balkon!
Moeten natuurlijk wel een beetje op ons geld letten ;)

Op Samet eigenlijk nog vrij weinig gedaan.. Gisteren en vandaag naar het strand geweest en afgekoeld in de zee.. Hoewel, het zeewater is suuuper lekker warm!
Wat een heerlijk eiland! Vooral Thai gaan in de weekenden hier naartoe aangezien het redelijk dicht bij Bangkok ligt. Erg weinig toeristen hier dus waardoor het een en al rust is :) Heerlijk!

Gisteren aan het strand wezen eten en daar werden we getrakteerd op een "fireshow". Een stuk of 10 thaise mannen die allerlei spannende trucjes uitvoerden!

Dit hotel hebben we voor 5 nachten geboekt, dus we zitten hier nog wel even! Het plan is om te kijken of we ergens fietsen kunnen huren, we blijven nederlanders ;), om op die manier het eiland verder te verkennen en verder een dagje met de speedboot om omliggende/onbewoonde eilanden te bezoeken en te snorkelen!

Liefs vanuit Thailand!

Ps: Bedankt iedereen voor de leuke berichtjes!

1. Mieke:
    10 september 2013
    wat fijn dat jullie het fijn hebben 't is hier regenachtig en een beetje herfstig trui aan nog geen sokken, het ruikt wel al heerlijk buiten, liefs en knuffel
  2. Lucas:
    10 september 2013
    Leuk verhaal Kir&Erik! Geniet van de verdiende vakantie! x
  3. Niek:
    11 september 2013
    Rustig aan...daar hebben jullie immers ook vakantie voor! Enjoy
  4. Geja en petet:
    12 september 2013
    He kir en eer, ok heb even alles geleEn en de foto,s bekeken ziet er leuk uit ben stiekem een beetje jaloers maar goed wij gaan binnenkort een weekje Turkije. Genieten jullie maar flink en we blijven jullie volgen
  5. Nicole:
    12 september 2013
    Sawadikaa! Wauw! super leuk om te lezen en zeer herkenbaar allemaal :) leukk! blij om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben daar. Wat is jullie volgende plek? Mooie fotos ook have funnnn xx