Bye Bangkok, hello Ko Samet!

8 september 2013 - Phe, Thailand

Hai allemaal!
Daar zijn we weer :) Dit keer niet vanuit Bangkok, maar onze volgende bestemming; Ko Samet!
Na twee dagen in Bangkok te zijn geweest waar ik me totaal niet op mijn plek voelde hebben we vanmorgen besloten om met een minivan naar Ban Phe te gaan om vanaf daar naar het eiland Ko Samet te gaan.. (aan de oostkust van thailand)
In Bangkok hebben we eigenlijk niet heel veel gedaan, maar vooral bijgekomen van het lange reizen. Natuurlijk Ko san road een aantal keren bezocht en mijn eerste magneet is uiteraard ook binnen! ;)

Vandaag dus 3, 5 uur in een minivan gezeten richting het oosten van Thailand en vanaf daar een speedboot genomen naar Ko Samet. Natuurlijk zijn we al ongeveer 100x opgelicht haha, maar tot nu toe liggen we qua budget nog op schema! ;)
Super lekkere hotelkamer hier (nu voor twee nachten geboekt, maar waarschijnlijk blijven we wel wat langer) en morgen gaan we lekker een dagje op het strand hangen.

Owja, de eerste rat en kakkerlak zijn ook gespot! (A)

Liefs Kirsten.
Ps: foto's volgen zometeen!