Ko Samet

14 september 2013 - Phe, Thailand

Hai allemaal!
Aangezien het hier regenseizoen is en het hier al een paar uur flink tekeer gaat hebben we mooi de tijd voor een korte update. Het hotel nu uitgaan is niet te doen namelijk ;)

Op dit moment zitten we nog steeds op Ko Samet en het plan is om morgen te vertrekken.. Dit kan ook weer anders lopen, dus dit horen jullie nog ;)

De afgelopen dagen hebben we niet veel anders gedaan dan op het balkon zitten en de lokale bevolking in de gaten houden. Mooi om te zien hoe de mensen hier leven :)
Verder natuurlijk een paar keer naar het strand geweest, wat rond gelopen en heerlijke pad thai gegeten..

Donderdag vonden we dat we lui genoeg waren geweest en hebben we eindelijk onze schoenen maar eens aangetrokken. We besloten naar het zuidelijke puntje van het eiland te lopen en dit hebben we dus gedaan.. Pfff wat een tocht!
In totaal hebben we ongeveer 15 km gelopen, in de hitte, heuvel op, heuvel af.
Wat was ik op dat moment blij dat ik voor vertrek nog een paar keer naar de sportschool ben geweest! Anders had Erick me waarschijnlijk moeten tillen ;)
Verder was het een mooie dag dwars door de natuur met de mooiste en grootste vlinders die ik ooit heb gezien..

Dat was het voor nu..
Liefs!

1. Pang:
    14 september 2013
    Hoi Erick en Kirsten, wat ziet het er allemaal relaxed uit...
    Geniet van jullie trip en keep us up to date ;)

xxx
  2. Mieke:
    14 september 2013
    wat leuk en troost je .... raad eens? hier regent het ook maar ik heb op buienradar gezien dat het zo droog is. Fijn dat we hier op de hoogte worden gehouden van jullie ondernemingen en leuke foto's en dat "tokkie" op het balkon viel nogal mee Kirsten.
    Erick... al aan de boeken begonnen? of nog geen tijd en geen zin gehad? Je hebt ook nog tijd zat. Nu ik ga zo aan de goulashsoep
    wrschl. krijgen we daar ook het zweet van op ons hoofd.
    Heel veel liefs van ons fijne dag verder.
  3. Hoi hans en anja:
    14 september 2013
    He veel plezier en kijk goed uit
  4. Erick:
    15 september 2013
    Bedankt voor de reacties allemaal:)
    Ben nog niet aan het boek begonnen.. Heb er maar één mee. Ik kom toch niet door beide heen..
  5. Schonewille:
    16 september 2013
    hoi jongelui

Hier een reactie van oma en opa Beilen
    het ziet er allemaal ge weldig uit als je de foto,s bekukt,wij zijn het weekend naar Bad-Bentheim geweest het weer was niet geweldig maar dat mocht de pret niet drukken het was leuk:
    nou het was leuk iets van jullie vernomen te hebben vooral zo doorgaan
    de groetjes en veel liefs Oma en Opa Doei!