Aftellen! Nog 9 dagen te gaan...

27 augustus 2013 - Groningen, Nederland

Lieve allemaal,

Na weken, maanden en misschien zelfs wel jaren te hebben gedroomd, gefantaseerd en natuurlijk gespaard is het over 9 dagen eindelijk zover! Op donderdag 5 september stappen wij in het vliegtuig richting ZO-Azie. Onze vlucht vertrekt om 12:00u vanaf Schiphol en na te moeten overstappen in Kuala Lumper zullen wij op vrijdag 6 september aankomen in Bangkok!

Hoelang blijven we weg? Waar gaan we precies heen? Nog bijna alles is onduidelijk..

Onze reis zal beginnen in Bangkok waar wij meteen een visum zullen aanvragen voor Myanmar (Birma). Na een paar dagen is het plan om door te reizen naar Ko Mak (eiland aan de oostkust van Thailand) om daar eerst lekker vakantie te gaan vieren.. Maargoed, alles kan nog veranderen ;)

Op 23 september moeten wij weer terug zijn in Bangkok om daar onze vlucht te halen naar buurland Myanmar. In dit nog redelijk onbekende land zullen wij verblijven t/m 16 oktober  en ook hier is onze route nog vrij onbekend.

Na onze reis door Myanmar zullen wij weer terugvliegen naar Bangkok en daarna ligt alles nog open.. Alles is mogelijk en de hele reis is dus ook voor onszelf een grote verrassing.

Via deze blog zullen wij jullie zo vaak mogelijk op de hoogte houden en alle spannende belevenissen met jullie delen :)

Liefs Erick en Kirsten

1. Marian:
    5 september 2013
    Heeeey Kir en Erick,

Had vanochtend nog een app gestuurd, maar ik denk dat jullie de tel al uit hadden. In ieder geval wil ik jullie een heeeeeele fijne reis wensen en ik hoop dat jullie een fantastische tijd tegemoet gaan maar dat komt vast helemaal goed! Ben benieuwd naar jullie verhalen. Liefs Marian
  2. Patricia:
    5 september 2013
    Een goede vlucht en een hele fijne half jaar toe gewenste. We gaan jullie volgen via deze blog.

Groetjes patricia en joachim